دوره ی اخر دبیرستان رو میتونم بگم ویژه گذروندم.هیچ شباهتی به قبل و الانم نداره.با انگیزه ترین دوران عمرم همون سالها بود که فکر میکردم ناجی و افتخارافرین خودم و خانوادم باید باشم.به تحسین های بعد کنکور من و ......
ما را در سایت من و ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: چهارشنبه 3 مرداد 1397 ساعت: 19:23